Prekės ženklo „Škoda“ integracija nuotykiniame bėgimo renginyje „Legion run“
2017 m. pirmą kartą Lietuvoje organizuotas pasaulinis nuotykinio bėgimo renginys „Legion run“. Įvykio komunikacijoje ir renginio erdvėje integruoti keli prekės ženklai, o centrinėje pozicijoje – prekės ženklas „Škoda“. Šio prekės ženklo matomumo statistika:
- 12 369 unikalių vartotojų apsilankymų įvykio registracijos sistemoje;
- beveik 35 000 unikalių vartotojų įvykio FB paskyroje;
- 105 732 unikalių vartotojų, mačiusių video produkciją su prekės ženklu „Škoda“ „Legion run“ įvykio aplinkoje FB;
- matomumas nacionalinių kanalų žinių reportažuose (LRT ir TV3);
- matomumas dalyvių FB paskyrose (tame tarpe Lietuvos policijos, pasaulio gatvės gimnastikos čempionų Project Myhem, Priešgaisrinės apsaugos tarnybos ir kiti FB profiliai).
Kūrėme visų prekės ženklų integracijos idėjas bei visiškai užtikrinome jų įgyvendinimą.