Prekės ženklo „Gintarinė vaistinė“ integracija projekte „Šimtmečio valstybingumo maršrutai Geltona. Žalia. Raudona.“

Vasario 16-ąją penkiuose didžiuose Lietuvos miestuose nusidriekusiuose valstybingumo maršrutuose įvyko daugiau nei 200 renginių, kuriuose apsilankė virš 22 000 žmonių, o dar beveik 50 000 internetu stebėjo tiesiogines transliacijas iš jų. Projekte ir jų komunikacijoje buvo integruotas „Gintarinės vaistinės“ prekės ženklas, tapęs pagrindiniu komerciniu partneriu. Sukūrėme visas priemones ir užtikrinome jų įgyvendinimą nuo idėjos iki rezultato. Vertės partneriui:

  • 40936 unikalių vartotojų renginio platformoje;
  • 11 481 bilietas su integruotu „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros pasiūlymu, išsiųstų tiesiogiai dalyviams;
  • daugiau nei 41 600 Facebook vartotojų pasiekė įrašai su prekės ženklo paminėjimu;
  • 5 266 121 reklaminių skydelių parodymų portale 15min.lt;
  • 10 000 šiltos arbatos puodelių išdalinta svarbiausiose Vilniaus ir Kauno renginiuose – produktai sutiko vartotoją vietoj ir laiku.